nattbloggning.. känslor

jag saknar dig så mycket.. jag vet inte vad som är bäst, jag vet ingenting längre när det gäller dig. jag har tabbat mig totalt! verkligen.. och förlåt.. men det var då, men vad ska jag göra nu? finns inget att göra, så det är bara nu att hoppas.. hoppas på att du förstår. vilket jag tyvär inte tror du gör.. men det är det enda jag kan hoppas på. och sedan inse att det är över, totaly! på riktigt. det blir nog inget mer med dig. du var bara ett kapitel i mitt liv.. ännu ett kapitel, som fick mig ledsen och sårad..
jag vill så gärna gå vidare men det går inte. ena dagen känner jag mig stark, andra dagen hur svag som helst. nu har jag varit bortrest i 5 dagar och det har fått mig att tänka lite.. tänka på hur det kommer bli nu. eller hur det blivit. och välja mina val inför ett helt nytt år. det är 2010, mitt liv börjar ju snart på riktigt. jag kliver in i vuxen livet snart. jag blir vuxen och ska väll snart skaffa man och barn?!
och att gå in i det måste jag göra någon gång utan dig.. det är ett år kvar. och med det året vill jag inte kämpa för något som är så bortkastat. du fick mig på bra spår, du fick mig att må bra igen.. men många killar har det som du har.
utseende, gullig och snäll!
många killar ser bra ut, många killar kan vara gulliga, och många killar är snälla.
dina nackdelar kan jag inte ens ta upp, det blir för mycket.. det jag menar är att du är igentligen ingenting att ha, även om du betyder så jävla mycket i mellan åt.. men varför? varför stanna kvar? jag vet ingenting längre, jag måste hitta mig själv.  måste gå vidare! utan dig och dina minnen. men det blir svårt!
jag ska göra mitt bästa och inse att det är inte värt det, inte en chans! det finns så många bättre än dig.. även om det just nu inte känns som det ;/ men så är det och det är bara att inde. ditt och mitt kapitel har tagit slut nu och det är dags att vända blad!

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0