mitt 2009!

bättre sent än aldrig, eller hur ;)


jag linnéa och josefine var 'bästavänner'


jag sket i skolan och var jämt i björkeby med J & L

FEBRUARI

jag bröt kontakten med barkarby, åkte till kungsberget med the old friends.. start all over again!

jag och denice som hittadetillbaks till varandra igen!

vi firade alla hjärtans dag med varandra!

började umgås med skälby igen ( killarna )

...

MARS

anna och jag blev nära vänner igen!
oskiljbara!
bilden är tagen första dagen då vi umgicks på ''ett normalt sett'' och hon skrev på min arm!

vi festade med varandra varje helg!

(:

umgicks på vardagarna, åkte pulka haha!
på bilden, jesper.lindholm och danne!

min stil hehe ..

APRIL

flällen med anna,
och fortsatte umgås med skälby gänget!

MAJ

niornas avslutningsbal!

slutade umgås med skälby killarna och blev vän med josefine

stilen då..;)

jag J och E tog hål i tungan ;)
juni

det blev sommar och jag och elizabeth blev bra kompisar.



sommarjobbade

vi åkte till båstad tillsammans!

hade det as kul!
JULI
( träffade somebody.. my life rise up.. )

jag och sara och min mamma åkte till turkiet BÄSTA RESAN EVER!!

festade galet!
kom hemdärifrån och fortsatte umgås, även med sara w, mitra osvosv..
bröt med josefine ännu en gång.

åt påmcdonald för första gången på nästan hela sommarlovet ;p


festade varje dag, sommarlovet ut!
med anna,emma,sara,rebecca,mitra osvosv..


AUGUSTI,

jag och anna började umgås med jesper lindholm och..

nosse, igen! ;)

började i nya skolan träffa nya vänner! =)

jag och jenny blev bra kompisar!

och sofie, vi hade skit kul!


lärde mig hjärt och lung räddning :D

september, 

bröt kontakten med en person!

fortsatte festandet med maa girls!

såg ut ungefär såhär!

more partyy


umgicks mkt med anna!

och melanie, och självklart dem andra =)

och sebbe i min klass med hans kompisar =D

rebecca lärde mig en ny ställning hahahah!


haha pelle, kom in in thaa gang ;)

såg väll ungefär ut såhär!
finns unefär 1000 bilder kvar orkarinte..

OKTOBER
(kommer inom kort, måste jobba nu! )
puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

hatar du skälby killarna nu ?

eller saknar du dom?

skulle du kunna ta kontakt med dom igen?

2010-01-21 @ 13:44:34

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0