mian dagar i korthet

tjohej älsklingar.hur fan mår ni? jag mår skiit bra eller ja för tillfället sen finns de alltid saker som tynger ner mig..! mina senaste dagar har jag inte skrivit så mkt, eller inget alls faktiskt men jag har shoppat, hälsat på farmor, ute och gått osvosv.. i söndags så åt vi ju frukort på ica/grillen med boysen haha. eller domåt ica och vi grillen! wey (y) tummen upp  

och nya grejjer på gång sörrni ;) skådespelar karriären here i come! ;) japp ni hörde rätt. det är på gång sörrni..
mer info får ni sen lite närmare på detta =)

skidresan är bokad och klar också som sara strand ska med på♥ härligt härligt, men farrligt farligt haha! vi kommer fekka sönder after ski:n hehe ;) jaja iaf det e ju ett tag kvar..

helgen är även den planerad. =) wohoo nu kör vi igeen! fucka ur haha..
sen är det min fest :D:D och alla ni som är bjudna vet om det! ;) idioter är icke bjudna! så så äre sörrni!

ikvällblir det paradise hotel, med mamma som bara gnäller på de hahaha! jävla roligt! ;)

PÖÖÖÖÖÖÖSS


Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0