looong day!

helluu,
har inte mycket att säga, mötte anna idag i stan och gick runt där. sedan så åkte vi till skälby, va där ett tag sen tog vi bussen till barkarby, köpte en grej och satte oss sedan ner och väntade på tåget. jag åkte direkt till sjukhuset och hälsade på mamma, det var lite jobbigt faktiskt att se henne sådär svag.. hemskt sjukhus är det också! vi satte oss vid några bänkar och pratade, då kommer först en knarkare ut och röker inomhus?! man fick tydligen inte gå nära honom för han har hepatit c och det smittar haha! sen så säger mamma: nu kommer det en ny patient och pekar mot hissen, men icke sa nicke ut kommer en död männiksa helt stel liggandes på en bår ;o då fick vi panik haha. hon orkade inte sitta upp sålänge så jag åkte hem för att hämta grejjer och hon gick tillbaks till rummet igen. jg hämtade mina grejjer och ska sov hos min morbror inatt. vill inte vara hemma ensam känns så jävla tomt.

imorrn ska jag dra hem vid nio för att hämta grejjer till mamma som jag ska förbi med till sjukhuset. sedan åker jag direkt till skolan. den här veckan kommer bli SKIT. vill ha hem min mamma nu nu nu! får väll bo på sjukhuset med henne och alla sliskiga patienter haha... asså det var grovt. stackarn..!

nu ska jag iaf sov snart, är grymt trött.. ska filma imorrn också ;o my godness. jaja whatever. bye biatches


älskar dig mest av allt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har hänt med din mamma ? :(

2010-01-11 @ 16:13:16
Postat av: Anonym

vad har hänt med din mamma ? :(

2010-01-11 @ 16:19:30

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0