jahap då va helgen över!

okej.. galen kväll igår också. orkar inte skriva allt men hej och håå ;) mkt roligt & mycket **** och helt galet ;P
haha fick nyss ett sms från 'hemlig'( ny hemlig ) herregud inte OK! ;p fyfaaaen asså..! jag ska avsluta det snyggt ja lovar ;)

iaf så gick jag och melanie micke,jihed och tim och la oss typ halv sex imorse! fekke al the night haha nej jag skojja. nej men de va full rulle hela kvällen. vi drog hem vid halv tre kanske , nått sånt. och stackaren anna som tappa sin mobil ;o helt gääälet ! =)

my life be like mm aa mm aa =) hehe..jaja iallafall just nu kollar jag på johan falk.tror dessutom ja håller på att bli sjuk.. stackars mig :(

BILDER FRÅN IGÅR!

hahaa givetvis en skämt. so me and sara ;)

my sisters and bestfriends! love yah..

haha jag och mellson :D how nice?!

hahaha eh aa ;d

my girls ;)


Kommentarer
Postat av: michelle

jadu tråkigt att helgen tar slut så snabbt..

men det är väl så när man har roligt :)

fin blogg föresten, haru bilddagboken? ;)

2010-01-26 @ 18:42:25
URL: http://michellelyimo.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du strulat med många?

2010-01-27 @ 21:18:31

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0