ingen bild och ingen rubrik?!

finally, jag är hemma har ätit och slappar i soffan! så jävla skönt!

iaf sorry för jag inte skrivit något men var på middag hela kvällen, och kom hem vid halv ett ?! hade skit roligt iaf haha, men vad vi gjorde för ni inte veta tyvär jävla fulingar :D

idag så var jag i skolan hade engelska lektion för the first time ;) de va nice! man skulle skriva ut tre påståenden och mina var bara fööör bra tror ingen kunde gissat :S ?! ironi darling!

sen så har jag även jobbat idag, men var skit trött och hungrig. eftersom jag inte åt någon lunch.. jobbet hann jag iaf göra huuur mycket som helst, och snart är det JAG som ska shoppa! ni vet i can do it ;) skillnad frpn vissa andra! menmen, stackars lila fula ankunge ;) hehe,

snart är det helg och det innebr 18.års fest :D wohoo! och träffa min älsklingar! how nice?! jaja mer om det kommer det kommer..

GODKVÄLL! =)


Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0