im back on track!

gpd morning, vaknade för ett tag sen ;) sov trots allt inte bort hela dagen..
vi sitter iaf med mjukis kläder och kollar på tv, finns inte mkt att göra här nere. men tre dagar kvar.. har vart skönt att varit borta men skulle inte banga på stockholm för tillfället!
iaf så hade jag och girlsen lite webbcam kul hehe.. ;) så vi tog massa flumm bilder osv osv..
sen tillslut efter mina fina inlägg gick jag och la mig.. josefine satt kvar i soffan och glodde på tv .. ?! fattar inte att hon ens kan stå upp fortfarande .. jaja whatever, ska snart duscha och ja göra nothing.. ikväll blire kanske fest! ;)
lizzie och vem är det vita spöket tro ;) ?
jätte fina jag ! ...
oooh so pretttyyy haha!

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0