hej 2010

aaaaaajj, fy fan.. HAHA SKOJJA!  nej men helt seriöst mitt 2010 kunde fan inte börja bättre ;) värsta festen, trevliga människor med snygga killar .. hehe! ja vad mer kan man säga mer än att detta år kommer bli bäst! fick en nystart.. skönt att aknv upp imorse dessutom utan värk, aa förutom huvudet då.. hehe! men annars bara gå ut genom dörren och känna sig så jävla lycklig :) soo fetch..!
hur som helst, va vi som sagt på fest med våra vänner häifrån båstad.. trodde det skulle kaosa men icke sa nicke, det blev as bra.. vi va i ett hus och dansade osv.. sen blev det tolv slaget och vi alla gick ut och kolla på raketerna, kramade nog alla männiksor där typ 2-3 gånger haha. josefine och jag skrek osv .. ;) lyckorus typ?
sen så kom vi hem vid ca 04.00 ;) fest al the night typ!
idag så ska vi hämta våran bebiiiiiis bettan som kommit hem! :D oh so happyyy! sen vet jag icke.. tror vi åker hem på lördag eller söndag vi får se vad josefines föräldrar säger..
anyway, det ag vill säga nu är GOTT NYYTT FUCKING ÅR! 2010, två år kvar tills vi alla dör hehe.. ta det med lite ironi.. jag hopas alla hade en bra nyår iår och att alla känner sig lika taggade som jag på det nya året ;)
om exakt ett månad fyller jag 17 :D ett år kvar till vuxenlivet.. jaja anyway ska avrunda nu.. ha en bra dag vi hörs senare.. PUSSSS

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0