galen lördag!

mitt knä är svullet och värker som bara satan! galen kväll igår asså.. det var stort drag och vi flippa ut i danserna haha.. sedan kom det grymt mkt folk, det blev kaos, vi skulle göra en överraskning för melanie men hann inte förrän det blev knas. jag skulle vara duktig och prata med poliserna och säga att allt var lugnt, men vad händer? JO jag ramlar mitt framför dom eftersom mina skor är klackar på och det var halt och snö! så liksom det är klart man kan ramla ?!

sen så spårades de ut iaf,så jag johanna och emma ( snabb ) fanny, lollo och sara strand och någon mer säkert kmr inte ihåg. vi gick iaf till en ''annan fest'' men det blev problem, efetrsom lollo och några inte kom in.. det var tydkigen bara jag och johanna som fick komma in ?! vi gick in och ut i stort sätt. tills vi beslutades oss för att gå till några andra som var vid bussen, kommer inte ihåg vilka det var haha.  men vi gick till melanie igen som va ledsen i lokalen. men det var ju inte hennes fel utan dom där jäävla poliserna som bara vill förstöra! idiioter asså!

jag hade ju gjort illa knät så johanna gick och hjälpte mig att gå haha.. såg ut som ett miffo, eller aa ni fattar!
jaja det blev iaf en rolig och galen kväll fram till polis idioterna kom dit. =) melanie har tagit massa bilder som hon lägger upp säkert så ja visar er senare! ( vanlig orsak ) jaja idag vet jag inte vad som händer, ska iaf ut och gå snart...

GOD MORGON förresten.. ;)


Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0