gaaaalet

godmorning godmorning!
pjuh! galet igår.. ehm kan inte säga så mycket mer, träffa en as trevlig kille som va lite för trevlig kanske ;) uhuuu..! det va mycket folk där och alla va skit trevliga? trodde jag iaf, sen var det någon som snodde mina skor SÅ INTE OK! menmen jag snodde någon annans. så de jämnade ut sig! visst ni kanske tycker ba; fan va dåligt bah öööh! MEN vafan skulle ja gå hemi annars då? så därför va jag tvungen att ta någons! mina fina nya skor
:( buhuuuu helt seriöst! jag är fan sårad!

men men livet går vidare.. festen låg i knockeby?! vettefan vrt de ligger men någon stans i bromma haha.
sen så drog jag sebbe gåsen och kevin oss hemååt mot zinken =) and thats all! hade tänkt att ha en rätt lugnt kväll men icke sa nicke ;) vi najjade upp första BÄSTA fest. så blidde de med den saken.

nej hörrni jag känner att ja ska inte babbla mer, skriver skit konstiga saker? jaja ikväll blir det fest igen.. en kompis fyller 18 :D så ska dit med flicksen. puss puss hörs senare.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fett bra att du använder mitt ord nu :D det är bara att NAJJA de:P <3

2010-01-23 @ 12:34:30
URL: http://emeliied.blogg.se/
Postat av: Antonia

Hahahah, KNOCKEBY! För det första heter det nockeby, och för det andra var vi inte ens där! Söt du är :)

2010-01-23 @ 15:49:33
URL: http://inmyradar.blogg.se/
Postat av: Pelle

Inte OK att kalla smedslätten för nockeby! :O Men vet är grabben du blev lite för trevlig med? :O

2010-01-25 @ 00:10:56

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0