fredaaag!

godmorgon, märkte att det inte går att söka på min blogg ;o fan då?! hatar blogg.se ..

iaf så är jag på ett bra humör, skit glad faktiskt, ska snart till skolan! sen är det ju fredag wohooo! ikväll blir det hmm hemmakväll eller fekke? really don't know.. vi ska ju på fest imorrn så vi får se hur det blir ikväll.. ja så är det att vara vi, mycklet att välja på hehe ;) synd för dysse barnen somalltid gör samma grej ;) men det är en annan femma!

snön har kommit tillbaks också! BLÄ! menmen! på måndag fyller jag år :D endast ett år kvar då ;)
men nu ska jag ut och ta luft.. ;) vi höres sweeties

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå Dysse barnen?????????????????? :(

2010-01-29 @ 23:36:14
URL: http://emeliied.blogg.se/

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0