fest fest alla gillar fest :D

hej hopp!

komnyss hem efter att ha vart hos elin och fixat mina naglar, hon va en trevlig tjej som gjorde mina naglar hur fina somhelst,det blev enkelt fransk manikyr.. gelé nagalr OFC ;) jaja efter skolan träffade jag upp alexandra och anna vi åkte till stan och kollade runt lite, hann dock inte kolla allt jag skulle eftersom jag skulle iväg och göra naglarna =)

imorrn ärdet fredag wihooo! då blire fest eller ja nästan iallafall haha, sen på lördag då snackar vi FEKKE med stora bokstäver! hehe.. ;)
nej men ska jufira melanie osv det blir as roligt, träffade emma och signe idag också och vihar lite plans.. ;) så det blir naaajs! haha, sen kommer det visserligen folk jag ej gillar, men det är OK..! haha ''puss vännen'' hahahaha nej nu ska jag äta ngt,sen städa mitt rum och sedan prata med my mamiiii <3

ciao MJAO :D

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0