en helt okej dag!

hej bunnys..

idag slutade jag skolan runt fyra fem.. kommer inte ihåg. sedan åkte jag och emelie och antonia till stan för att vi skulle shoppa. vi gick in på nk kollade på ghoose väst, men dom var slut i hela stan ;o helt sjukt!

aa sen så åkte jag hem packade iordning grejjer till mamma osv. har också hunnit fikat med mormor och morfar och köpt busskort finally! så jag kan åkapå helger så hoppas på att det inte är någon fattig idiot som aldrig har egna pengar som snor det =) jaja alla kan inte ha det bra  ;)

nu sitter jag och kollar på tv och datorn. har skit tråkigt! tyst och ensamt är det här hemma också.
imorrn är det skola sen får vi se..

dagens bild



hahahhaha

Kommentarer
Postat av: Antonia

HAHAHAHA, världens mongo!!

2010-01-11 @ 23:54:24
URL: http://inmyradar.blogg.se/

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0