lite svar på era frågor

tänkte svara på lite random frågor som kommit upp på sistone..

fråga:
har du strulat med många?

svar:
ja faktiskt, en hel del. dock endast strul!

fråga:
är du singel?
om du är vill du gå på dait :D

svar: hej, ja jag är singel HELT! men det tog ''slut'' idag faktiskt.
skicka bild och namn och nummer så får vi se hur de blir med det ;)


fråga:
hatar du skälby killarna nu ?
eller saknar du dom?
skulle du kunna ta kontakt med dom igen?

svar: nej det gör jag inte! killarna har jag inge problem med..;)
nja nej inte direkt men de klart man saknar vissa stunder, och vissa 'betyder' mer än andra!
jag har kontakt med dom, eller ja vissa :D så.. de e lungan ;)

fråga:
SJUKT FINT HÅR!
hur fixar du det och vad har du för färg? :D

svar: TACK :D nja, asså de e ju inte direkt varje dag som de är fint kan jag ju säga hehe!
men jag plattar det och lockar det ibland. jag har mörk brun men för tillfället är de svart :( glömde bort fägen haha ;o

fråga:
Vad jobbar du med då?

svar: på min fasters jobb, med lite olika skter ordrar osvosv.. men har fått nytt jobb nu som säljare =) AAS nice!


Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0