hiss/diss


fransk manikyr
så snyggt. ser fräsht och vårdat ut.. jag menar faktiskt inte bara manikyr på salong eller liknande, utan även lösnaglar med manikyr ;) jag menar alla kanske inte har råd med manikyr var tredje vecka. vilket man måste ha, har manbörjat göra ska man helst göra minst en gång i månaden men ca var tredje vecka. det är inget man bara tar bort.. utan man fortsätter ;) always on top hehe..
så down med ofrsäha ofixade naglar med lite rött/lila eller annan B färg på.. ueew.. :D
tummen upp för; fransk manikyr -riktiga/ lösnaglar

skid semester
finns det något mysigare på vintern?
åka upp till en stuga, festa åka skidor osvosv. bara komma bort för ett tag.
vilket jag ska göra med anna, mamma och en kompis, iår igen =) så fort mamma blivit frisk ofc..
me like..

sommarn 2010!
känner på mig att det kommer bli en av de bästa! slippa dumma männiksor och bara vara med dem äkta =)
lite små planer är redan gjorda inför sommarn..
- gotland med alexandra och anna
-campning med tjejerna på nånö, kommer inte ihåg va den hette..
turkiet med sara ( ett måste ) =)
-feeesta!

kommer förmodligen dyka upp massa mer ofc ;)
sommarn är helt enkelt den bästa årstiden.. :)

MIG SJÄLV =)

japp jag gillar mig själv. du din */%&/¤¤#%&* kan försöka trycka ner mig, because i dont care!
jag tänker inte sjunka lika lågt som dig och skriva värsta grejjen så.. punkt!

men iaf, älskar mitt liv, min familj mina vänner osvosv. nöjd med mig själv! att jag går i en bra skola har kapacitet att bli vad jag än vill, att jag har äkta vänneroch äntligen insett vilka det är. att jag är stark som person att klara mig igenom stora kriser och lyckas med mitt liv trots idioter som försöker förstöra genom att snacka skit, misshandla!! osvosv. tyvär men couldn't care less! :D

mycket kläder
ja vad är inte bättre än det? jag menar så man har mycket att välja mellan?!
detvore ju hemskt,, iaf för min egen del om jag skulle behöva andvända gamla kläder som jag gjort om, eller ta massa opassande färger och bara se ut som en färgbomb.. någon stil måste det ju vara på grejjerna ;)


o fixerad av sitt utseende..!
jag tkr det är viktigt att man ska bry sig om hur man ser ut, dvs inte bara sätta på sig som jag sa innan massa färger eller annat liknande.. det måste vara någon slags kombination me grejjerna någon stil!
sen håret är MKT viktigt! deska vara borstat och vårdat. jag menar inte as lent osv utan bara liksom vårdat. livat helt enkelt ;)
sen ansiktet, jag tkr personligen att man ska andvända något slags smink för att se fräsh ut. dock inte massa smet och sånt. men kanske mascaara och lite puder så man inte ser glansig ut. dessutom ska man inte vara blek. ser så dött ut!

avendsjuka
det är nog ett av de vanligaste sjukdommarna vi har i samhället nu för tiden. tonåringar stör sig på varandra flr att dem själva inte har det den andra har. folk tål inte se andra glada med dom man själv vill vara glad med.
folk DÖDAR pga avendsjuka, det är sjukt. vi har inte kommit någonstans i utvecklingen. ingen kan vara glad för en annans skull. istället ska man snacka skit, misshandla och till och med döda. det är sjukt!
så DISS!

sthlms sjukvård!
my god! den är sjukt dålig.. ka inte säga jämt men tillexempel nu när min mamma åkte in.. jag kom och hälsa på henne men blir så jävla förbannad. min mamma las in, får ingen direkt hjälp. det ligger patienter i korridoren och typ gapar.. dom låter knarkare röka?! asså vad är det för fel?
sen så ska min mamma äta eftersom hon var tvungen att få mat i sig, då får hon det som hon inte ska äta eftersom hon fick dom reaktioner hon fick?! dom tog ju fan nästan död på henne!
samma sak när jag hade grymt onti nacke, rygg och huvud efter nyår förra året. jag blev skickad mellan tre sjukhus och väntetiden var 12 timmar innan jag ens fick liten hjälp. det gjorde att dem dessutom missa massa skador som nu satt djupa spår. sjukvården måste bli bättre!!
 bättre sjukvård tack!



Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0