min helg = FULLT UPP

cha cha!
har haft fullt upp totalt! såhar inte kunnat uppdatera, so sorry ;)

i fredags iaf så var jag först i skolan, sedan träffade jag upp anna och alexandra :D vi gick runt i stan och kollade osv. alexandra tog också piercing så jag speladee hennes mamma haha! sedan så fikade vi på ett mysigt ställe hehe..! lite senare åkte jag hemmåt, fixade mig osv, drog mig till spånga där jag mötte antonia och vi gick hem till henne send drog vi ut, med mycket hit och dit, så träffade jag nya vänner eller aa bekanta mer kanske ?! ;) jaja whatever, bland annat aspbacke( stavffel) haha vi gick runt och drev inne på donken om assssspbackeeehhh hahahha, han typ kolla snett och garvade åt oss. sedan så drog jag hem, och det värsta som skulle kunna hända hända!! haha jag somnade på tåget och vaknar upp och känner verkligen inte igen mig ;o då var jag i alvsjö.. och det var typ sista tåget, trodde jag! men så var inte fallet det var ett enda tåg kvar som kom precis när jag gick av, så kom jag hem vid halv tre.

mamma hade tjejmiddag så jag satt med dom, mys!! sedan så gick jag och lamig.
på morgonen( lördag ) så gick jag upp gjorde mig iordning osvosv. sedan åkte jag och hälsade på min andre lilla älskling som endast är nio veckpr och jäätte liten. lillen heter den, passande va ?! ;) hehe att bära omkring på den är ju som ett litet gossedjur haha! iaf så åkte jag mot skälby gick ut med ricco i typ en halvtimme, mina ben frös ihjäl! men iaf sen så fick jag skjuts till annapanna :D vi va där fixade oss sedan gick vi mot ica där jag träffade as många som jag inte träffat på jätte länge! bl.a sara strand, linn , amanda , tove och sen kom emma <3 har inte träffat den lilla älsklingen på as länge hon heller. vi gick hem mot melanie efter ett snack med ett äckel!! bläää

där festade vi LOSS! haha rebecca kom också =) lolvy to see her.. jaja sen så drog vi ut in mot stan. alexandra och anna drog sedan hem haha, jag lyckades även bråka med buss chauförren han sa att jag höll bussen still i fem minuter ?! är han störd eller liksom?jag menar han hade kunnat köra men icke sa nicke. nej tummen ner för sånna männiksor!

lyckades öven ramla och göra en volt haha ovanligt?! jag skulle iaf ta mig ölver en ''mur av snö'' för att komma till bussplatsen. sen så säger melanie, du måste springa och ta sats ör att komma över, så vad gör jag? jo tar sats och flyger som fan en jävla kanonkula haha!

aa och så mycket mer hände också men jag orkar faktiskt inte berätta allt ! bilderna sköter resten nu! från HELA helgen alltså fre/lör .. ;)
FREDAG

jätte snygg ;) hahaha

alexandra och hennes snygga jacka ;)

?! i have no idea..

på tuben, jag och jacob ( tror jag )

fredag; antonia och .. eh ?! kommer inte ihåg ..

eh?! haha någon annan kille jag inte heller minns namnet på

LÖRDAG
 
lilla älsklingen =)

anna mell och emma! <3

robert, micke och beccsy ;) niceprice haha

emma som aldrig kunde sitta still haha! :p och robert, och micke! ;)

anna som sms.ar.. emma som poserar snyggt;D
kb och robert.. fråga mig inte vad dom gör asså!

oh yeah ;) alexis och rebecca

on the f*cking bus.. mell and alexis

melanie hahah!

( videosar kommer snart )

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0