denske denske ;)

skrev värsta inlägget men de försvann :( jaja ikorthet, idag har det vart olika känslor inblandat. var glad tills jag fick reda på en grejj som gjorde mig ledsen och arg! jaja whatever, life goes on right?!-

idag pratade jag också med mr hemlig. och ja pallar inte längre! asså åh. får damp snart! VAFAN SKA JAG GÖRA?

haha idag skulle även antonia äta hos mig, och eh vi skulle köpa mat men självklart köpte vi lammfärs istället för vanlig? bääääh.. give me 5 på den ;)

sen va vi döda i soffan och snackade vår danska som hela dagen, - deh va fäähn dän elakste drängen jäh nönsihn met.. ;) HAHAHHAHAH i just love våran humor!!

nu skall jeg fortsatte snecke me vinnernä ;D haj!

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0