äntligen fick jag spendera lite money..

hellojsan..

första skoldagen är avklarad! det gick bra! hade saknat det lite faktiskt nu när jag var där dvs. alla kompisar osvosv. alla var ovanligt trevliga idag dessutom =)mycket garv som vanligt med antonia haha! och pelle ofc ;)
bilder från dagen kommer senare.

efter skolan drog jag hem snabbt, bytte om till varmare kläder .. det är AS kallt ute ;o på min dator står det -7 grader. men det måste fan vara mer?! jaja whatever. jag har shoppat :D wihooo! har saknat det på en vecka ;)
köpte en kofta, och sen en svart tröja man kan ha till leggins eller jeans, snyggast är nog till leggins. det är lite volang eller vad man ska säga .. svårt att förklara men den var snygg ;)

sen så lite annat smått och gott! mamma noppade mina ögonbryn igår, med sämsta noppareen så jag köote även en pinsett en rosa (a) niiicee!
nu ska jag städa, sen fixa min naglar.måste boka tid för fransk manikyr på salong också ;o..! det får bli senare. _
vi höres my love!

så sant!

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0