yeeah!! lördag nu kör vi igen!

Godmorgon, kl halv tio ringde väckarklockan och det var bara att gå upp och börja tvätta. hela dagen idag är fullspäckad! menmen nog om det..

igår var vi hemma hos sara och fucka uuur hahaha, nej men vi dansade loss och så pratade om massa stuffs ;) sedan åkte vi på fest i jakan hem till micke och tim. där var det drag vi shaka loss =) sedan gick jag och sara vid ett, tog tåget vid halv två. jens och tim följde med oss dit också :D nice price. igår var alltså en riktigt lyckad kväll!

självklart kom det vanliga snacket om jackie upp -.- hahaha börjar bli lite uttjatande asså! så vi satt och diskuterade paradise hotell jag va ute på balkongen i typ en timme och sysselsatte mig med mina c*gg.. de var mitt nöje igår hahaha :p och ja jag får inte r*ka MEN det är helg och tyvärså gör jag det endå , thats it ;) accept it..

idag så ska jag som sagt göra vääldigt mycket sedan vid 5 kommer alexandra till mig och hjälper mig med det sista, gulle du! =)♥ 
sedan kommer alla andra vid 6 halv sju/ sju .. ;) de blir nice!

och idag kommer min älskade farmor hem wihooo. =) så ska träffa henne imorrn!
men nu ska jag och mamma ut, så vi höres senare..
BILDER KOMMER!!!!! HÅÅÅLL UT, DET ÄR HELT KLART VÄRT DET ;)

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0