where are you now that a need you?

hej på er, kom nyss hem och ligger i sängen helt DÖD! är så jävla trött asså. har skit ont i magen menmen de är inte så konstigt btw..
jaja whatever, ska bara vara hemma ikväll, vila upp mig till imorrn såjag kan festa loss imorgon haha! de går nog bra om jag inte har skit ont imorgon också. men jag hoppas inte det. hoppas inte det iaf!
usch va jag hatar det här. 
 
anyway, igår var jag som sagt barnvakt till min söta kusin! lite små fights dock, men annars så hade vi jätte mysigt. tog massaflumm bilder med henne men haha orkar inte lägga upp dom.. + en video när hon verkligen jävlas med mig haha. sen när jag kom hem vid kvart över elva tiden, va mamma hemma =) vi pratade massa men sen gick jag och la mig.. ;)

dagens knarkarlåt;

the words of a broken heart.

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0