varför åker jag bort?

Anonym om torsdag!:
varför ska du åka bort?

VARFÖR ÅKER JAG BORT?
svar: helt ärligt? .. ja det är ganska mycket anledningar faktiskt. förutom att det ska bli så jävla roligt att åka iväg med en kompis och åka skidor och gå på after ski och så ofc? ;)
MEN jag har också ganska länge kännt mig stressad, haft oro, trötthet, huvudvärk magsmärtor osvosv..
det har ju hänt en del den senaste tiden. jag ska inte säga bara dåliga grejjer. men det har vart bra och dåliga saker. vissa saker eller dom flesta är alldeles för privata att ja inte vill skriva ut, . 

MINA PROBLEM
 jag har ju även revbens förskjutning sen ett år tillbaks.. det gör att jag får smärtor i revbenent på vänster sida(offtast, ibland båda sidorna), kommer offtast när jag stressat... sen misstänker jag att jag typ är uttorkad pga allt stress och jobbiga saker som hinner ifatt en. som gör att man inte äter ordenligt dricker ordentligt med vätska, får i sig vitaminer osv.. + en hel del festande på det!  ;)
- jag kallsvettas som om  jag hade hög feber hela tiden. dricker flera flaskor vatten på en dag, kanske runt 3-4 liter ?!  om inte mer!

så det är också en anledning till att åka bort, få bli av med min stress och komma bort ett tag. tror jag behöver det. behöver nog bara få prata ut med allt som hänt på senaste som tynger ner min energi  för min underbara vän sara som är som en ritkig syster för mig. hon vet nog allt om mig,nästan iaf. finns ju alltid lite privata things.. ;)

men ja iaf så de ska bara bli så skönt att åka bort prata ut med alla känslor, slippa stressen, oron och förmodligen bli av med min uttorkning jag fårr pga detta och mycket mer som, som sagt är inget jag vill dela med mig av!

ska ofc bli grymt roligt också!
så denna lilla resa är perfekt!

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0