har ingen rubrik

godkväll,  har precis kollat efterlyst! och pratat med sara  baby! vi har planerat lite inför helgen och så och det kommer bju sjukt nice, båda dagarna..
vad vi ska göra exakt får ni tyvär inte veta ;) too bad!

imorgon ska jag fixa mina naglar igen , finally! har gått tre veckor nu! usch som dom ser ut .. :( men imorgon är det då dags, wiho!  men först skola OFC, vill ju inte bli dagisfröken eller nått, hallå, B-jobb liksom! ;) så ja först skola som jag sa, sedan ska jag möta upp mina bestfriends, nämnligen alexi och anna.. har inte träffat anna på jätte länge :/ så de är ett måste. sedan efter ett tag på stan med massa shopping hehe ;) sen ska jag möta sar en snabbis :D sedan ska jag fixa naglarna =) mer om allt imorrn!




Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0