söndag as usual!

*pust* vart ska jag börja? i fredags så träffades vi tjejer hemma hos mig först, fixade oss och åt och lite sånt ;) sedan så drog vi oss till jakan på fest, det var redan drag där när vi kom och vi körde! fuckade ut helt enkelt! sen började alla dra sig hemmåt, men vi fortsatte festen innan vi skulle sova, mja in till kanske 9.00 på morgonen, HAHA. nej det var överdrivet men jag gick inte och la mig förrän vid den tiden haha :p jag och kb och emelie låg och snackade massa ochså. sen blir emelie tysthelt plötsligt och ja då hade hon deckat hahha. men vi fortsatte vara vakta till 09.00 typ så igår var jag rätt död haha!  vi hade iaf skit roligt vi ritade mustach ( stavfel?) på sara, pontus och micke hahahaha!! sen så hör jag och emelie vid typ 11 tiden att dom andra börjar skratta innefrån de andra rummet, så sen var vi vakna. lite senare beställde sara pizza och kebab till alla som någon gubbe kom med efter 20 min typ haha! service på hög nivå ;)

sen var vi döda hela dagen skulle träffa emma och domlite senare. men efter ett tag så var vi så trötta att vi drog hem, så kom hem vid 11 halv tolv.. träffade mamma och hennes kompios hemma som skulle ut, så vi satt med dom ett tag sen la vi oss i sängen kollade på tv men deckade ganska fort!

och ja sen idag nu då, jag ska bara ta det lugnt, sen ska jag träffa anna och kanske alexie =) niiiceee. men annars blir dete n rätt lugn dag i dag.. är som sagt trött och sliten efter i fredags! men säg vad man vill men KUL hade vi haha! herregud. inte en lång stund med oss i farten inte hahhaa!

bilderna är tagna när festen e slut i stortsätt och typ 2 bilder från morgonen igår.. dom riktiga fest bilderna kommer inom kort från saras kamera! :D

haha tim och ellen!

haha DRÄGG( jag) och emelie :D

mell och ellen =)

jessica

haha

som sagt bilder kommer de kommer :D B-bilder är detta!


Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0