uppdatering i 100km/h ;)

nu är det bara en halvtimme kvar tills vi åker!! TAGGA TILL!
ja som ni märker har jag inget bättre för mig att göra än att blogga haha! så tacka och ta emot och knip k*ft..
börjar också få ont i min hals ?! INTE OK! ... skulle vara så typsikt att bli sjuk nu liksom..
våran bil kommer nog se överfull dessutom! haha?! tänker er fyra tjejer med massa grejjer ? haha. blir nog en rolig syn skulle jag tro!

aa typ såhär ;)
 
juste
mina naglar ni vet som jag gjort?! asså äkta fransk manikyr, inga j*vla b-lös naglar från hm! haha
nej men jag har ju haft det i en månad i streck nu ungefär.. om inte mer ? jaja skitsamma tillbask till saken;
mina naglar har växt jätte mycket, jag har alltid haft korta nerbtina naglar men nu är dom över fingertoppen, alltså långa på riktigt  hur jag kan se det kanske? JO den lilla tippenman får fastklistrad sitter längst ut på sin egen nagel. och första gången jag var där så lossnade dom efter tre veckor men nu håller dom bättre eftersom mina egna naglar är långa, och jag ser under nageln eller vad man man ska säga.. asså man ser sin egen tipp litesvagt haha! inte så andra ser det men om man kollar jätte noga ser man en liten linje  wohooo!

jaja onödigt info kanske..men WHATEVER!


Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0