torsdag! tagga tiiill

hello, hur mås det? själv så mår jag super idag. har träffat melanie och anna en snabbis, sen åkte jag med mamma till skälby! =) och är här fortfarande. ska väll snart dra oss hemmåt tror jag.. ?! men det är skitsamma.

imorrn blir det fekke som gäller, ååh vad roligt det ska bli, var två veckor sen jag gick på fest ju ? =) så HOW NICE? ;) vi ska först hem till mig och köpa med oss mat osv, sen drar vi oss mot festen wohooo! fucka uuur!! ;) haha.. jag kommer ofc vara med favvo tjejerna,men tyvär kan inte två av dom.. ;/ men dom ska jag träffa på lördag :D plus dom andra OFC!
MIN vän emma är en av dom, och sen rebecca baby! =) jag vet inte vad vi hittar på men något roligt blir det ju ;) jaja  whatever, puss hejjjj!

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0