the ugly truth!

och sen till dig linnéa, du ska bara vara tyst i detta läge. du har inget att säga överhuvud taget..
R är ingen underbar person, mot dig kanske, men det är inte normalt att göra som som hon gjorde, men efter DU var med på de så är det klart det var bra för dig! som tur var kom du ju undan eller hur? du var medhjälp men efetrsom du redan hade saker på dig så skullede bli värre för dig om du nu åkte dit för det här, däför kunde R ta allt på sig eftersom hon ändå skulle åka dit, och det var ju snällt av henne eller hur? hjälpa dig sådär ur skiten- så jag förstår om hon är en underbar person för dig..

och nej jag skriver inte alltid om detta i min blogg, utan  när någon har frågat något så har jag svarat och det har kanske 1 gång varannan månadf, ibland mer ibland mindre..
och ja mankan tycka att det räcker, men kom ihåg det själv också när du och dina ''underbara'' kompisar håller på mot mig, det räcker ju också någon gång eller hur?! så..!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag ska inte alls va tyst, du sitter och skriver saker om min vän.. som om hon typ skulle vara värsta hemska människan! Du känner fan inte henne så du kan inte utala dig om henne.. Jag va inte med på ett skit som hände på nyår. Snälla amanda, hur många gånger ska jag behöva säga det. Om jag skulle ha slagit dig skulle jag stå för det! men nu har jag inte gjort det, så blanda inte in mig i det där. Det har redan varit i rätten allt det där, låt det stanna där då.. finns ingen anldening till att fortsätta gräva i allt det där. Det var för över ett år sen släpp det nu! jag och mina underbara kompisar ...? jag håller inte på mot dig ihuvetaget, jag bryr mig inte om ngt av det där som hände för typ 100000år sen känns det seriöst som. Fan, det finns ingen anledning för mig att hålla på mot dig eller vafan som helst. Tycker bara det är fel av dig, att skriva som du gör om henne.. för visst hon har gjort dig illa, men det va länge sen nu. Jag säger inte att du ska glömma det, utan bara att du kan låta bli att skriva saker om människor som du inte ens känner, för du känner inte cc.. inte på riktigt iallafall. Hon är en bra tjej, och det har jag tyckt ända sen dag ett när jag lärde känna henne!

2010-02-06 @ 11:52:08
Postat av: Anonym

det är inte ens sant, du vet ingenting. LINNEA satt i hörnet

2010-02-06 @ 17:26:19
Postat av: amanda

aa men jag sa medhjälp! om du läser vad jag hade skrivit -.- spelar ingen roll! vi skulle lägga ner och jag har ju inte svarat så lägg dig inte i nu då........

2010-02-07 @ 10:56:25
Postat av: Linnéa

Bra amanda, då slutar du skriva såna saker om cc! Jag accepterar inte att du skriver så om henne, när du inte ens känner henne precis som jag sa innan. Jag orkar inte börja tjaffa eller så, det är inte de jag är ute efter när jag skriver. Jag bilr bara jävligt irriterad när du skriver saker om henne som får henne att låta som värsta hemska människan..

2010-02-07 @ 18:04:33
Postat av: cc

aa o det e medhjälp o sitta i ett hörn!?

2010-02-07 @ 18:52:56
Postat av: amanda!

ja men de är fortfarande min blogg och jag skriver precis vad jag känner för.. precis som alla andra får säga vafan dom vill om mig, deras åsikt.. aa för mig är hon inte direkt eb härlig människa så varför ska de låta somdet?



och nej det är klart det inte är, men ''du var ju så full'' att du inte kom ihåg något så du vet nog inte vad jag syftar på men jag SKITER I! de är över. men jag anger fortfarande min åsikt om någon frågar!

2010-02-07 @ 22:47:46
Postat av: Anonym

Det råkar vara så att det ÄR medhjälp att sitta i ett hörn... Bruden i hörnet hade skyldighet att ringa polisenpunkt

2010-02-08 @ 00:40:04
Postat av: Linnéa

Aa min första tanke va nog att ta upp mobilen och ringa polisen i den sitoationen. Asså blir förvånad hur folk tänker ibland.. och nej amanda jag menar inte att du ska ändra din åsikt om va du tycker om henne, det har jag inte sagt ett skit om. Jag sa att du inte skulle skriva såna dömande saker OM henne.. förstår inte vad det är du inte förstår, jag säger inte att du inte får skriva vad du vill men jag tycker du ska lägga ner snacket om nyår nån jävla gång.. shit exakt som du själv säger det är över, och har varit det för länge sen. Du vissar verkligen hur svag du är... när du ständigt pratar och tar upp det här händelsen. Att du inte skäms..



.. jag skriver inte för att jag vill börja tjaffsa eller ''hålla'' på mot dig,va tvungen att säga det igen för annars skulle väll det här bli till värsta stora grejen som alltid.

2010-02-08 @ 22:50:52
Postat av: amanda

jag har sagt att jag lagt ner, jag fortsätter ju inte eller hur? de där va inte jag som skrev. kommentaren innan. jag menar bara att de är min blogg och får jag en fråga så svarar jag på den. det här hade igentligen inte ens med händelsen att göra? visst jag kanske skrev ''dömande saker'' eller va du kallar det.. men själva händelsen skriver jag inte alls om. det var ett jävla bra tag sen jag gjorde de. då jainte orkar älta i de. men som sagt om någon ställer en fråga svarar jag ibland på den..? men annars skriver jag inte om de. eftersom ja inte orkar älta i det längre!



men som sagt, jag kanske skulle hålla mina åsikter för mig själv, men to late! behöver inte bli värsta grejjen av de, och dom andra kommentarerna eller aa den över din senaste va inte jag som skrev!

2010-02-09 @ 08:16:25

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0