tänker inte hålla tyst

????? om fredag!!:
är det imte du som har blviit misshandlad? och är kompis med henne som gjorde det :O:O
varför tycker du om henne efter ensån grej??

svar: japp de stämmer fr 10000:e  gången, nej jag är verkligen inte kompis med id*oten!!och jag tycler verkligen inte om henne alls, tycker hon har lite smått problem i huvet eftersom hon slåss/misshandlar för ingenting .. inte mormalt helt enkelt. att hon inte tkr om mig spelar ingen roll men att gå på någon för inget tkr jag inte e helt normalt!!
så vad du har fått att vi är vänner och att jag tycker om henne vet jag inte vad du fått de ifrån.för det gör jag verkligen inte! du kanske har blandat ihop mig med någon annan ;)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

du behöver inte kalla henne för idioten!

sluta att skriva om andra i din blogg... släpp allt det där nångång! jag förstår om du aldrig kommer glömma det, men du kan gå vidare! jag läser inte din blogg ofta men nästan varje gång jag går in på den så äre en massa tjat om nyår och shit! Och bara så alla vet, så är rebecca en as bra tjej. Skit gullig människa, hon håller inte på att slåss och sånt.. verkligen inte! hon är en underbar tjej :D och jag tycker inte du ska utala dig mer om vad du tycker om henne amanda.. det räcker nu.

2010-02-05 @ 18:52:12
Postat av: Blahblah

Om hon är en så asbra tjej, hur kommer det sig att man inte har hört om någon ursäkt från henne då? ;)

2010-02-05 @ 22:38:25
Postat av: amanda

du har inget att säga linnea,lägg ner!

2010-02-05 @ 22:38:33
Postat av: Anonym

för att ja säger sånt i verkligheten och INTE PÅ BLOGG SOM VISSA ANDRA GÖR FÖR ATT FÅ UPPMÄRKSAMHET

2010-02-06 @ 17:24:01

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0