ta mig tillbaks!

snart börjar paradise hotell =) wohoo!
det är final idag, om en halvtimme avgörs det ;) jag hoppas jackie vinner och inte hans pontus och fransesca .. får bara inte hända!

aa iaf så har jag idag/ikväll raderat alla idioter och falska männiksor. jag gickpå min inre åsikt. därför behöll jag vissa! även fast dom vart idioter helt enkelt.. så nu är dumma männiksor borttagna! mitt nya livbörjar ikväll. ;)

ligger just nu och lyssnar på musik! niceprice liksom.. åh jag längtar till helgen! som fasen asså.
och till sommaren! tänk er vid den här tiden på sommarlovet, då är vi förmodligen ute och det är ljust och varmt! ge mig sommar nu nu nu!!
det kan bli svårt att slå förra sommarn asså! har aldrgi haft någon bättre! ta mig tillbaks..

det finsn vissa datum jag aldrig glömmer! och det är

13/7 2009! -hemligt
14/7 2009! -hemligt
15/7 2009 - turkiet!
15/7 - 29/7 - oförglömlig resa! helt gääälen;)!

2/8 2009 - hemligt!
17/8 2009  ny skola!
20/8 2009 -:'(

ja mkt hände denna sommar, undra om de gör det denna också'?


outfit just nu!


Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0