sista dygnet i stockholm!

jag har haft damp i hmm ca 2 timmar för att mitt internet la av -.- vi kunde inte förstå vad det var för fel. tills för 5 min sen,

(jag) MAAAMMMAAA! INTERNET FUNKAR INTE =(
(mamma)ja men det kanske är fel på nätet bara ? ta det lugnt amanda!
(jag) NEEEEJ!! DET MÅSTE FUNKA NU! MAMMAAAA
(mamma) hmm.. aa jag vet inte! tyvär amanda. luuugn!
-sen går jag ochkollar bakom hyllan och allt är avstängt? och det går inte att sätta på -.-
(jag) mamma de e e helt pajj! :'( vikommer aldrig mer ha internet..!
(mamma) OOOPPSS .. :D jag hade stängt av strömen på det uttaget ;) hehe!
(jag) -.-

så ja ni fattar varför jag vart off! haha inte för att ni kanske bryr er men i do.. ! aja jag har iaf packat klart! gjort ansiktsmask, såå skönt.min hud ärlen somen barn rumpa nu haha! ska sova nu om ca 10 min! måste orka upp imorrn! sista timmarna i stockholm ;) det ska nog bli enkanon dag hoppas jag på! men då gäller det att inte försovasig för då blir det alltid kaos för mig.. ;/

jaja vi hörs imorrn innan jag drar! plus att jag har gooda nyheter ;D två datorer ska med till fjällen imorrn! så ni kommer bli vääl underhållna av mig and sara beach! ;) haha vi ska nog bjuda till haha!
puss god natt

såhät ser min väska ut ungefär ;) hur kyckas jag alltid med samma problem?

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0