shopping för hela slanten!

hellu sweeties, nu har jag kommit hem! har vart på stan sen kl halv fyra typ?! alltså tre timmar. fick med mig en del hem dock inte allt jag behövde. men det löser sig!

nu blir det till att packa -.- usch jag hatar det! trots att det är någonting bra. men grejjen är den att jag orkar aldrig packa upp sen ;o haha! jag har till och med fortfarande inte packat upp allt sen turkiet haha ;)

aa iaf så kan jag färklara med text först vad jag köpte;
tjocktröja ( lila ) kors imtaket närde gäller mig,men dev va fin!
6 olika ansiktsmasker
ögon skugga!
armband
bikini!

allt detta på 600 kr :D as bra eller hur ?!
hittade en as ball butik med jätte fina och biliga bikinisar ;) men jag säger inte vart den är! mohaha
jaja iaf look at the picture!

nu ska fanimejmin hud bli bra! len som en babyrumpa haha!

haha man såg visst inte så mycket av bikinin när man tog kort, men det är lite ''skinn'' liknande material. asså inte ordagrant skinn!  men aa överdelen är iaf utan band! hur som haver som funkar de iaf för denna helg. var inte speciell dyr, men vi kanske kör på naken bad hahaha ;)? eller inte.. det lär ni aldrig få veta! haha!



en sån här fast i lila ;) orkade inte ta kort. för jag har på mig den! =)

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0