shopping is a drug!

hello boys and girls as well! åh jag blev riktigt irreterad idag på våran egelska lärare, i varje mening hon säger lägger hon till AS WELL! varför ? jäkligt irrterande faktiskt! jaja efter skolan köpte jag mat! foccatia ( stavfel?) as gott, sedan mötte jag upp alexie i stan, och shoppa galet haha! sen hade jag beslut ångest för vissa grejjer, hon skulle iväg på bio sedan så jag köpte det sista! sedan åkte jag hem, och kom nyss hem. herregud tror aldrig jag köpt såhär dyr hårspray ever!! men det kostar att ligga på topp ;) haha !

ni ska få se kort på allt utom tröjan för den gick inte att ta ett normalt kort på haha! men de e ''puffar'' haha låter sjukt konstigt men a ni fattar på axlarna typ eller överarmarna! =) SWEET!
sedan köpte vi solbrillor haha?! mobba oss inte! jag köpte rosa och hon lila ;) vi taggar till inför sthlms veckan på gotland och resten av sommarn haha, helt gääälet!







+ tröjan!


Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0