patetiskt

angående inlägget nedanför togs bort! eftersomjag inte pallar alla kommentarer från dem som verkar vara väldigt intresserade av mitt liv.. haha, ni har inget eget verkar det som. om ni nu hatar migså mycket och stör er så mkt på mig, varför ens bry sig om mitt liv och lägga ner energi på min blogg då?

och jag kanske är dålig på engelska, men jag är jävligt skarp i andra ämnen tack och lov. jag går iaf inte i någon sär skola och kommer sluta som arbetslös ;) så hellre är jag dålig i ett ämne än alla =) so you understand me?!

nisom kommenterar, ni har inget liv. ni sitter i eran håla dag in och dag ut. samma rutiner dag in och dag ut. kommer aldrig växa ifrån de tråkiga och trashiga liv! ni kommer sluta som nobody!
väx uppnågon gång och sluta lägga er i andras liv och kommentera en liten sketen blogg! visar bara hur tråkigt ni verkar ha!

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0