packlistan är gjord! nu SHOPPING!

hi my dear!
gick upp i tid imorse ;) kors i taket va ? jaja iaf skolan gick bra att mitt mat kort funkade hehe ;) sedan så åkte jag hem och har börjat packat lite, ska snart göra mig iordning, ska träffa anna! måsten köpalite stuffs inför våran lilla weekend som vi drar på om ett dygn =) så lite grejjer som  måste in skaffas. har lite present kort och så kvar också, de det blir AS nice! skriver senare med lite bilder för hoppningsvis! puss på er!
MIN GLAMOURÖSA PACKNINGS LISTA =)

så ja det som är kryss framför ska alltså shoppas idag först och främst, sen så får nog någon annan liten stackars grej följa med mig hem också haha! =)


Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0