onsdag för fulla muggar!

skolan skolan skolan! är så trött på skolan som det går idag haha, det är segt och jag vet inte vad vi ska skriva om på vårat arbete -.- jaja whatever, sov hos sara igårkväll gick upp kvart över sju imorse, gick hem och sov till 11 AS skönt. sen gick vi till en lyxig resturang haha och åt entricot ( stavfel?) och hamnade brevid tunnelbane kungen haha, skit roligt hade vi!! =) 66 köttbullar, 5 klcikar mos, sallad lök och läsk för 60 spånn ;9 - man får äta så man dör, äta så man dör, äta så man dör! hahaha.. herre min gud, jaja sen så åkte vi iaf till skolan och gick in på lektion med geografi..

folk tror vi är pårökta ifdag haha, eftersom vi är fett spralliga och flummiga haha. men det börjar lugna ner seig nu.. ;) snar slutar vi och jag ska dra hem och städa, how nice? inte alls om jag får säga det själv.
nu måste jag jobba med najjsuk, vårat land i samhälle hahha. fy fan va boring men skitsamma de e bara o göre! ;)
puss


Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0