nattprat hahahah



jag alexandra och anna ligger och sover.. klockan är ca tre/ halv fyra på natten..
(JAG) alexandra..

(ALEXANDRA) ja vad är det ?

(AMANDA) jag tycker det är jätte bra att du och annasover hos mig inatt..

( ALEXANDRA ) varför de?

(AMANDA ) aa för annars skulle någon av alla mina grannar komma och mörda mig, speciellt en kille som försöker ta själv mord och han hänger där utanför mitt fönster nu!

(ALEXANDRA) nej varför då *blir skit rädd*

(AMANDA)jag vette fan han tycker det är kul, JAG SER HAN NU JAG SER HAN NU, HAN HÄNGER DÄR UTANFÖR KOLLA. HAN HÄNGER!

(ALEXANDRA) *blir skit rädd och ser i syne*


HAHAHAHAHHA :D
sen lite senare typ en timme senare kanske går jag upp på toa, sedan när jag kommer tillbaks säger jag till alexandra,
(amanda) *viskar* alexandra..
(alexandra) vem behöver mig? *ler*

hahahahahhaha!!


Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0