my lovly lördag!

goooodmorgon *gäsp*
jag och alexandra sitter imitt rum och gör inte så mycket pratar om en person som verkar ha ett litet problem, som alltid dårå.. hahha men whatever vi hade kul igår, jääävligt roligt haha, mycket skratt osv osv!
sen skulle vi träffa några på odenplan men de blev knas när vi kom dit, vi pallade inte dom där snobbarna med gröna byxor och skorta ?! eh snyggt.. verkligen. och domandra killara var cp i huvet dom la konstiga kommentarer och typ trodde dom va 5 men va igentligen 18 ? normaaaalt.. NOT

aa mensen drog vi hem och var hemma vid två, helt okej ;) men innan det var vi ju typ 10 pers hos mig och fucka uuuur hahah, nej men aa typ.. vi åt middag och åt efterrätt och sedan blev det DRAG!

mina presenter va huuuur bra som helst! tack ALLA mina älsklings vänner! thank you soooo much.. ♥
ficken L*mpa =)=) och den andra tänker ja inte säga vad det var för det är lite små privat och en gnutta pinsamt hahha, men jag DOG av garv! hahaha..

nu ska jag laga frukost åt mina trötta vänner anna och alexie sen ta mig en kopp kaffe latte och läsa tidningen med en cigg i handen , how NICE?! haha glöm det med tidningen ;)
BILDER KOMMER SNART! ska även kolla om mells har lagt upp fredagens ?! jaja
PUSS HEJ!

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0