min kväll på danska! ;)

hej til dig min kærebare kom hjem, hver med at Sara min søster!
Vi gik rundt i Södermalm og planlagte sommer! nu lort Here we go.. ;)
men vi har også talt om alt mellem himmel og jord, alt det, der føles hårdt lige nu ..
så nu det føles meget bedre. tak min ven! jeg elsker dig! <3

I morgen er det fredag, og der er meget at gøre. men klokken seks Jeg skal mødes Sara. så kommer resten af piger, hyggelig værre! =)


vil snart sove, lort er træt og en smule mindre deprimerede på grund af en ting .. ønsker at tale om det!
 
men jeg kan klare mig selv, og er på benene igen i morgen! =)

billeder fra den dag, grundigt  fornøjelig :D




bild från tidigare idag!






Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0