min dag/kväll!

haha, sorry men va taggad på danska haha.. men jag ska ta det på svenska också haha, men erkänn att de va lite roligt minsann ;)

jaja anyway, idag så hmm kom alexie till mig :D vi kollade på lite olika grejjer, haha lärde oss massa ;) sen så mötte vi upp anna i tc, gick runt fixade min klocka osv.. fick medmig den nya vibrator mascaran ;) hmm undra om den är bra ?! får se imorrn. sen så lite andra grejjer också..

Efter det fixade jag mina naglar, blev väldigt casual, men även en blomma haha, ¨låter skit knasigt men ni kanske fattar eller också inte haha, men aa..
efter det mötte jag upp sara och pratade massa, planerade sommaren också, nu jävlar kör vi! ;) sen promenerade vi runt på söder, men hamnade tillslut på några häst statyer vid medis eller aa mellan medis och södra. där vi fjantade oss haha, det behövdes eftersom vi pratat om lite jobbiga stuff.. :/

ska snart sova, för jag är sjukt trött och lite små deppig pga en sak, men jag klarar mig och behöver bara sova. är på benen imorrn igen ! ;)
imorrn ska vi hem till sara och käka, så ska möta henne vid sex ungefär. ska bli naaajs! =) sedan kommer tjejerna. men efter skolan ska jag shoppa och möta anna! :D
men vi höres imorrn ( om ja hinner dvs )

lite små dålig bild.. men aa får duga ;)

Kommentarer
Postat av: mumzi

dina naglar belv sjukt snygga... man skulle kanske våga poppa till det och göra som du.. skaffa blommor... love you

2010-02-04 @ 23:27:47

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0