måndag!

godmorgon sunshines..! har ni sett vädret ute idag? helt underbart men dock väääldigt kallt! jag mår skit bra idag, pigg och utvilad. somnade igår tillslut efter ännu en kur av alvedon! haha.. sen imorse vakinade jag utan smärta, how nice?! dock har jag lite ont i halsen :/ men ingen fara med det helt enkelt.. gäller att klä på sig mycket kläder idag! ;o

först blir det ju skola, sedan åker jag direkt till sara på östermalm och äter middag med henne och hennes pappa! ;) mys!  the automatic home haha! ja om nikommer ihåg skrev jag i somras när jag va hos domefter turkiet att allt gick på automatic haha, as coolt! jaja whatever, nu ska jag äta min frukost! - en kaffe kopp.. inte äta kaffe koppen dårå, utan dricka kaffet ;) nej nu babblar jag strunt. vi hörs senare puss puss


dagens outfit, siden leggins,svart linne, rosa kofta! =)

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0