INTE HUMÖRET PÅ TOPP!

godkväll! jag får damp i en och en halv timme har jag försökt komma in på bloggen men nej icke sa nicke?! jävla skit blogg asså. och sen jävla belgrad kille som babblar på spotify? vem fan bryr sig ? j*vla idiot!

ja som ni märker är mitt blodsocker väääldigt nere just nu! så skulle kunna mörda en människa känns de som! konstigt nog kom de nu helt plötsligt? har vart på jätte bra humör hela dagen, haha?!

är också så jävligt förbannad på folk som snackar massa skit hela tiden, måste man hitta på saker för att smutskasta folk ? och andra idioter som inte vet bättre tror på de också, wohooo vilket bra samhälle vi har (y) tummen upp!!! -.-

jajaidag efter skolan såg jag snabba cash, =) helt okej faktiskt.. dock trodde jag den skulle vara bättre menmen den va bra! helgen är ocksåplanerad tack och lov! så de blir nice..

i skolan gickde bra, förutom min engelska lärare jag stör mig grovt på, hons nackar finlandssvenska?! vilket är skit irrterande när man är trött och irreterad, sen säger hon AS WELL i varje JÄVLA MENING?????????!

nej känner mig som örjan lax för tillfället. så vi hörs senare. HEJDÅ!


Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0