im home!

sådär ja!
är hemma nu, lyssnar på musikoch försöker kommapå vad jag ska ha på mig ikväll ?! =) har inte mkt planerat förrän vid halv 5 ungefär då ska jag möta anna och vi ska träffa 'hemlig' sedan ska vi åka till sara. tjejerna kommer vid halv sju/ sju .. sedanär det fest! UTAN ALKOHOL ;) haha ofc, jag är ju bara 17 och får ju inte dricka så då ska man inte göra det heller! hehe ;)
värst va jag drömmer mig in i det där, jag vet jag är bara 17 men drickar jag också.. tror nog dom flesta tonåringarna gör det nu för tiden. dock tycker jag inte man ska dricka för att dricka, det stadiumet har jag kommit helt över! asså ska man dricka så ska man vara inomhus ha det trevligt och det ska vara somen sällskaps dryck och inte för att bli full!  nej men idag blir det ingen alkhol för min del. =) bra va ?! 


mina snygga playboy shorts ;)


Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0