if you fall hard i fall harder

hej på er! skrev inget igår..  men jag åkte ju till sara my babe och myste galet ;) snackade massa osvosv..
sen kom jag hem och orkade inte skriva helt enkelt. somnade vid två typ, så idag går mina ögon i kors och jag har skrattat åt nästan allt hahaha, så ska snart lägga mig framför tv:n tror ja och sova en stund ?!

annars idag gick skolan skit bra! matten jobbade jag som satan trots att mitt huvud va helt snurrigt för jag var såtrött, men gjorde iaf typ 30 tal =) wohoo bra va?

efter skolan gick vi till vi-butikerna ochskulle köpa mat, men guess what.min jävla F*TT skola har typ tagit mina pengar från min kort? grymt irreterande så jag kunde inte köpa mat -.- så jag pelle och antonia gick till bussen. dom med mat och jag utan haha! men whatever, sen så tog jag och antonia bussen till mig, gjorde kaffe latte , eller jag gjordeoch lyssna på gamla låtar bara och så.. sen följde ja henne till bussen ;) nu är jag home alone och har inget att göra, och därav ska jag sova!

eller inte än men snart haha! pusspuss
(orkar inte dagens today)

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0