home alone..

cha cha!
kom nyss hem, åh gud är proppmätt.. har iaf vart hos min faster idag och träffat min farmor och farfar, NICE! dom va as bruna efter sin utlands resa.. ;) vill också åka nu nu nu..

iaf så fick jag present kort på ' hemlig butik' ;D så ska shoppa galet hehe.. sen fick jag också en beige canada Goose jacka :D skiiit fiin!  skönare nu när de inte är så kallt på dagarna ;)

för övrigt är jag hur trött som helst, så ska nog sova snart, eller decka framför tv:n rättare sagt! framför wallander, byfonen. den är nog slut snart men endå..

imorrn är det skola som gället, BLÄ på de.. men sen ska jag träffa alexie :)
puss and ciao!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag har exakt en sån jacka :P

2010-02-07 @ 23:00:23
URL: http://emeliied.blogg.se/

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0