godmorgon sunshines

godmorgon, jag är uppe NU?! halv tionär jag börjar tjugo i två haha! duktigt duktigt omjag får säga de själv.. ;)
ja somsagt melanie kom hit igår kväll, vi chilla galet drev med folki webbcam hahahaha.. sen vid tolv gick vi och la oss, eller melanie somna först sen deckade jag efter kanske en halvtimme..

vi kollade på efetrlyst, melanie var skit rädd hahahah, vi åt middag. osvosv, en helt okej lilllördag liksom ;) som ni såg tog vi massa bilder dessutom ;p haha ibalnd får man bjuda till lite right? =)

imorse gick hon upp kl 5 över åtta, jag låg kvar i sängen och halv sov. tills de blev intressant på vakna med the voice.. sen åt jag frukost med henne och följde henne till porten haha, hon skulle till skolan.jag ska strax duscha! mitt hår är äckelpäckel.. ;o sedan börja fixa mig och städa iordning lite i hemmet, it look like crap haha!


såhär snygg är man just nu..

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0