fuckaaa uur!

mamma är påväg hem med kol grillen mat till mig :D mm i'm lovin it!
blir ett rätt najs fredag idag, även fast jag inte riktigt är typen som sitter hemma på en fredad.. men denna dag har en anldening! men de löser min mamma på bästa sätt =)
imorrn blir det fekke och jag ska fucka uuuur hahahha, undra hur många gånger jag säger det på en kväll när det är fest?

typsikt mig till melanie;
(jag) melanie FUCKAA UUUR!
melanie går och dansar somfanoch fuckar uur!
jag går därifrån, hittar något annat att göra..
(melanie) men vafan amanda, vart tog du vägen ?!

HAHAH, jaja hur som haver så ska vi till bromma =) så j''vla nice! måste ringa flickorna och bestämma! ;)
btw,visst gick denna veckan fort ?! :o

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0