fettisdagen



hemma, efter skoldag + att jag vart i jakan. mötte alexandra på tåget och vi åkte till henne och åt pankakor =) hehe, sen drog vi till jakan skolan. träffade lite folk.. sedan så gick vitill jakan shoppade lite behövliga saker som ny hårspray, toffsar,smink , nagerllack, hårspännen osv osv..  sen åkte vi hem!

dagens roliga; fläckar med fläckar och ränder med ränder!
-du är en fläck och jag är en rand, alltså på passar vi inte med varandra!
(alexandra) nej jag är en zick zack ..
(jag) EH ..?!

ny dissar repliken enligt mig och alexis haha! imorrn är planerna PACKAAA och träffa anna panna! haha...
missar mycket i helgen pga min lilla weekend. men det blir mysigt ändå =)





Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0