en j'vligt onödig kommentar! av en feg j'vel

justeee! du som kallar mig hora?? för det första kan du ju säga ditt namn fega j*vel! sedan så måste jag nog försvara mig lite emot dig, egentligen ska jag inte behöva det men jag gör det iaf så du fattar, du verkar ha något fel i huvudet så ;)

en hora är en sådan som säljer sig själv, får pengar för att ha sex med folk, och nej det gör jag inte. och varför är jag hora ? det finns ingenting med mig som tyder på att jag är hora? och du kan tyvär inte säga sminket längre, eftersom jag endast har id-puder som gör huden jämnare bara och sen rouge och mascara + eyeliner!! till fest läppstift..

och om jag nu skulle vara hora so what?!, det finns faktiskt folk som har föräldrar som måste sälja sig själva för att ha råd att bo där dom bor, för att dom inte kan leva på socialbidrag hela tiden, äta billig burkmat al the week out.. osvosv..  fattig lappar helt enkelt! som tyvär måste göra allt för att ha råd med vissa saker! och det är något hemsk.. ingen man ska skämta om..!

-men jag har det bra och jag och min mamma klarar oss fint och ingen av oss behöver sälja sex för att ha råd med kläder resor, smink, nagelförlängning nya möbler, lägenhet i stan , mat varje dag, datorer, tv, el osv osv osv osv!! ;) 
shut the f*ck upp fegis =) =)

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0