amanda lagar mat (y)

tjollahopp tjollahej!
haha jag lagat mat ;) kan ni tänka er, jag gör väärsta middagen till migoch melanie som kommer strax! vilken snäll kompis jag är va ?! =) hon va as hungrig så jag började med maten, nu är det mycket att välja på haha.
för övrigt så skriver jag ocksåmen en gammal god vän till mig som jag var typ bästavän med när jag var sådr 7 år kanske.. det är tio år sen vi träffades :o ?! så nu har vi fått kontakt igen , AWESOME!
dunkar ocksp musik så grannarna dunkar på väggarna! HÖHÖH :D - kunde inte bry mig mindre ;)

nu har jag vart ensam hemma i typ 4 dagar och de börjar bli lite tyst så musiken får göra sitt för att underhålla mig :D jaja hur som helst så kommer mells hit snart och vi ska käka, sedan plugga -.- och äta godis MYYS!
ibland får man festa till det lite helt enkelt.

OJJ OJJ PASTAN KOKAR ÖVER ;O HÖRS SEN!



haha, tagna nyss ;) ibland får man bjuda till lite ..

=) basic, men fin right ;) ? iaf j*vligt sköön!


Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0