17 år idag!

GRATTIS TILL MIG :D
haha, ja idag fyller jag år och har fått massa gratulationer på både facebook,sms osv! =) thanks for that babygirls and boys ;)!

kom nyss hem efter en dag i skolan, en kort dag! det blev mest snack om helgen på lektionerna haha, men sånt man får räkna med om det är måndag och massa har hänt! :D jag kan knappt vänta tills nästa helg. ska bli skit roligt! ska träffa ' baby ' och sen vara med mina älsklings flickor! =)

idag har jag också bokat ny tid för att fixa mina naglar! :D dom har växt uppåt så de är icke lika fint längre. så ska fixa dom på torsdag, how nice?!

ikväll ska ja fira med familjen, eller mormor&morfar,morbröderna + kusin! och cissi medfamilj =) niceprice!
sen till helgen blir det med vännerna! :D
igentligen är de ju ingen big deal att fylla 17, ja menar de mesta händer när man fyller 18! men de possetiva är väll att man är ett år närmare 18 haha
innan det kommer det hända mycket! det kommer hinna bli sommar som kommer bli BÄST!

ska till stockholms veckan med tjejerna :D partyparty! sen lite andra planer som ni får veta sen..

jag har också en bra nyhet, jag har fått erbjudande inom skådespelar karriären HAH suck on that :D:D
nu jävlar köör vi! :D
måste svara på mailet nu! puss och kram!!! :D

jag vet inte men dresscode :D hahha

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0