118800 vet allt?



ja som ni vet så ska man kunna sms:a vad somhelst till 118800 och dom vet svaret på allt .. ? ja jag ville testa gränserna och skickade frågan vem är linn signer? det funkade, läskigt att de passade så bra, MEN.. vem är amanda signer? svaret på det stämmer inte riiiktigt asså! visar allt här nedanför ;)!












vem är linn signer?
118800 svarar;
Linn är en riktig hypad ung dam i sina bästa år. Hon älskar att hänga ut med sina polare och bara snacka skit. skvallra om killar, tjuvröka och vara allmänt pubbig som man är i hennes ålder.

vem är amanda signer?
118800 svarar: Amanda är en gudomlig människa med en enorm kunskap. Hon gillar Volleyboll samt att lukta på grodor. På fritiden dansar hon gärna lindyhopp samt samlar på skor. Det vore inte helt orimlig om hon en dag blev fruktansvärd känd för ingenting. mvh 118800
- eh okej liksom.. visst har ja kysst många grodor för att tillslut hitta min prins, men att lukta på dem, njaa. och volleyboll visst e det roligt nångång ibland med jag är varken bra på det eller älskar det! men att bli känd det låter bra :D haha!

 


Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0